دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

۲۶۳ بازديد
دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

یکی از آزمون هایی که هر ساله قریب به یک میلیون داوطلب را به خود جذب می کند ، کنکور سراسری می باشد که بسیاری از داوطلبان همواره خود را برای شرکت در این ماراتن بسیار مهم آماده می کنند و در تماس با مرکز الو مشاوره مکررا در خصوص زمان ثبت نام و چگونگی ثبت نام سوال می پرسند. همانگونه که مستحضر هستید، این آزمون هرسال فقط یک بار به صورت همزمان در سراسرکشور برگزار شده و مجری این آزمون سازمان سنجش می باشد. بنابراین داوطلبان هدفمندی که قصد قبولی و پذیرش با رتبه عالی را دارند خود را برای آزمون سال تحصیلی جدید آماده می کنند.


 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

در پی اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام در آزمون سراسری سال تحصیلی جدید، دفترچه راهنمای ثبت نام در این مقطع تحصیلی بر روی صفحه اطلاع رسانی این سازمان قرار داده می شود و داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون سرنوشت ساز را دارند می بایست پس از مشاهده شرایط و مندرجات دفترچه، در صورت مجاز بودن برای ثبت نام در این ازمون اقدام نمایند. در خصوص زمان ثبت نام باید بگوییم ، با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه از سوی سازمان سنجش در این مورد منتشر نشده ، زمان دقیقی برای آن مشخص نشده اما پیش بینی می شود که همانند سال های گذشته اواخر بهمن ماه (۲۴ بهمن لغایت ۲ اسفند ۹۸) انجام گردد.

با توجه به اینکه در حال حاضر دفترچه شرکت در آزمون سراسری ۹۹ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده، لذا به محض منتشر شدن دفترچه مذکور، لینک قرا داده شده در پایین فعال خواهد شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته آزمون سراسری
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته آزمون سراسری

ویرایش کنکور سراسری ۹۹

بسیاری از داوطلبان پس از انجام فرایند ثبت نام در کنکور سراسری ، متوجه ایراداتی در اطلاعات ثبت نامی خود می شوند که بنا به هر دلایلی تمایل به اصلاح و ویرایش آن خواهند داشت. لذا این نکته را نیز باید در نظر داشت که مطابق بند مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، تمامی داوطلبان ملزم به درج دقیق اطلاعات، بدون هیچگونه اشتباهی می باشند. در صورتی که ثابت شود داوطلبی اطلاعات ثبت نام را نادرست وارد کرده هر مرحله از برگزاری کنکور سراسری( اعم از انتخاب رشته، اعلام نتایج نهایی، ثبت نام در دانشگاه و یا در حال تحصیل باشد) از ادامه روند انجام مراحل برای ورود به این مقطع تحصیلی ممانعت به عمل خواهد آمد. شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه زمانی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری می بایست اقدام نمود؟ در جواب به این سوال باید عنوان شود که همزمان با شروع ثبت نام در کنکور سراسری ( در اواخر بهمن ماه)، داوطلبان در صورت نیاز، قادر به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود خواهند بود.

داوطلبان در صورتی که در فرایند ثبت نام در آزمون با هرگونه خطا مواجه شدند قادر به برقرای ارتباط با مشاوران برتر الو مشاوره خواهند بود


مدارک ثبت نام کنکور سراسری 

طبق مقررات و شرایط پذیرش دانشجو مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان می بایست در صورت واجد شرایط بودن، مدارک جهت ثبت نام در این مقطع تحصیلی را در دست داشته و مطابق آن برای ثبت نام اقدام نمایند. مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری شامل موارد زیر می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری
کارت ملی و شناسنامه جهت وارد نمودن اطلاعات دقیق و صحیح در فرم ثبت نام
شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده ( به تعدادی که شما کارت اعتباری خریداری نموده اید ، به همان تعداد شما کد سریال ثبت نام در دست خواهید داشت)
فایل عکس اسکن شده داوطلب
معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم
کد پستی محل سکونت و کد مرتبط با منطقه داوطلب
کد دانش آموزی ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
کد نظام وظیفه ( ویژه آقایان)

کد مربوط به سهمیه رزمندگان ( در صورتی که دارای سهمیه می باشید ، این کد را از ارگان مربوطه می بایست دریافت نمایید)


مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری

همانگونه که پیش تر اشاره شد مرجع و راهنمای اصلی کلیه داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری، دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسري ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی می باشد. داوطلبان برای ثبت نام لازم است به صفحه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه و مشاهدهدقیق دفترچه مذکور، اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که در زمان مقرر شده برای ثبت نام در کنکور سراسری اقدام نمایند و این مهلت را از دست ندهند.

نکته مهم: هرساله سازمان سنجش معمولا زمانی را برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته تا بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مرحله اول) کلیک بر روی لینک قرار گرفته با عنوان ثبت نام آزمون سراسری

مرحله اول

مرحله دوم) در صورتی که شما علاقه مند به ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی (غیر انتفاعی ) می باشید ، برای شرکت در این دانشگاه ها می بایست کارت اعتباری جداگانه ای تهیه نمایید. لازم به ذکر است پس از خرید کارت کد سریال ۱۳ رقمی را یادداشت نموده و نزد خود تا پایان مراحل آزمون نگه داری نمایید.

مرحله سوم) بعد از انتخاب گروه آزمایشی خود اطلاعات خود را به شکل تصویر زیر تکمیل نمایید.

 

مرحله چهارم) پرداخت وجه قابل پرداخت را انجام داده و شماره پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت نمایید.

 

داوطلبان هدفمندی که تمایل به برنامه ریزی در کنکور سراسری ۹۹ دارند می توانند از مشاوران مجرب الو مشاوره کمک بگیرند

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…


ثبت نام کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری زبان - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ۹۸ - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ - جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی - نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری - جمع بندی کنکور سراسری تجربی - کلید سوالات تجربی - زمان برگزاری کنکور سراسری - باجه های رفع نقص کنکور سراسری - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری








تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.