زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸

۲۴۳ بازديد
زمان برگزاری کنکور سراسری 98

زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

چند سالی هست که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده و داوطلبان برای شرکت در رشته های دانشگاه آزاد نیازی به شرکت در آزمونی مجزا ندارند. بنابراین کلیه دانشگاه های دولتی اعم از روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد از این طریق اقدام به جذب دانشجو می کنند. کنکور سراسری معمولا در تیرماه زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود.

 تمامی متقاضیانی که شرایط لازم برای ثبت نام را دارا هستند بایستی در بهمن ماه اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهند و در روز آزمون در جلسه حضور یابند. کنکور سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه ۱۳ تیر و جمعه ۱۴ تیرماه برگزار می شود. داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید چند روز قبل از برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد نمودن اطلاعات شخصی خود ، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند ، چنانچه داوطلبی بنا به هر دلیلی کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را همراه نداشته باشد ، مجاز به حضور در جلسه نخواهد بود.


 

زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸

پس از وقوع سیل در اکثر نقاط کشور ، شایعاتی در خصوص تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری منتشر گردید ، اما باید بگوییم براساس جلسه فوری که پس از وقوع سیل تشکیل شد ، زمان برگزاری آزمون تغییر نکرده و طبق جدول زمانبندی منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش در همان روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ انجام خواهد شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری بیش از یک گروه آزمایشی شرکت کرده اند نگران تداخل ساعت برگزاری آزمون نباشند زیرا معمولا آزمون رشته های نظری ( ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ) صبح و آزمونرشته های شناور ( هنر و منحصرا زبان) بعد از ظهر برگزار می شود. شما می توانید در صورت تمایل با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا در جریان تمام مراحل کنکور سراسری مانند ثبت نام کنکور سراسری ، انتخاب رشته ، مشاوره انتخاب رشته و اعلام نتایج قرار بگیرید.


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

همانطور که گفته شد برای حضور در جلسه آزمون به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ، الزامی می باشد ، چرا که بدون همراه داشتن کارت شناسایی (ملی) و کارت ورود به جلسه از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند (یکی از رشته های نظری + یکی یا هر دو رشته های شناور) ، باید برای هر کدام از آن ها یک کارت ورود به جلسه جداگانه دریافت نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمود و با یکی از روش  های زیر پرینت کارت را دریافت کرد.

وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه

وارد کردن شماره پرونده + شماره داوطلبی

وارد کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه

وارد کردن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه


باجه های رفع نقص کنکور سراسری

ممکن است برخی از داوطلبان پس از دریافت کارت متوجه اشتباهاتی در کارت خود شوند و با نحوه اصلاح اطلاعات کارت خود آشنا نباشند به همین منظور این مطلب را برای شما ارائه نموده ایم. سازمان سنجش و آموزش کشور به دو شیوه اینترنتی و یا باجه های رفع نقص ، اقدام به برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده برای داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می نماید. اغلب مشکلات ایجاد شده توسط سیستم پاسخگوییقابل حل می باشد اما اگر موفق به حل ایرادات نشدید ، می توانید با مراجعه به باجه های رفع نقص در مراکز استان و شهرستان ها خطاهای بوجود امده را برطرف نمایید.

طبق اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ، متقاضیانی که به علت نداشتن شماره پیگیری ثبت نام وشماره پرونده ، قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود نیستند ، باید با ارسال درخواست اینترنتی به این سامانه ، اطلاعات خود را بازیابی کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.چنانچه هنگام بازیابی اطلاعات خود دچار مشکل شدید می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - سایت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸  - محرومیت از کنکور سراسری - منابع کنکور سراسری ۹۸ - نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری - اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 - نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری ۹۸ - شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری - زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۸ -دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.