زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

۲۳۹ بازديد
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

وزارت آموزش و پرورش هرساله اقدام به جذب داوطلبان نخبه و بااستعداد کرده که در جهت این موضوع کمک به پرورش استعدادها و تیزهوشانان کشور می شود. این ازمون ورودی برای تکمیل کردن ظرفیت پایه های هفتم و پذیرش دانش اموزانی که استعداد خوبی در زمینه تحصیلی و مهارتی را دارا می باشند، برگزار شده و نمره قبولی در آزمون تیزهوشان ملاک اصلی پذیرش داوطلبان خواهد بود. لذا از انجایی که به برگزاری این ازمون ورودی می باشیم و طی تماس های این دسته از داوطلبان با مرکز الو مشاوره، تصمیم گرفتیم مطالبی را در این خصوص به اطلاع داوطلبان برسانیم.


 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری این آزمون با استناد به دفترچه راهنمای ثبت نام سنجش و پذيرش دانش آموزان دبيرستان های دورۀ اول استعدادهای درخشان، در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۹۸ برای داوطلبان داخل و خارج کشور راس ساعت ۹ صبح به طور همزمان برگزار خواهد شد. لازم است گفته شود داوطلبان ۵ روز قبل از برگزاری ازمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را از سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان دریافت نموده و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند. بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی داوطلب و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب و مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت درج شده است.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
داوطلبان این مقطع تحصیلی پس از برگزاری آزمون در بی صبرانه در انتظار نتایج ازمون خود می باشند که با توجه به سال های گذشته نتایج ازمون معمولا ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون بر روی وبگاه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان قرار خواهد گرفت و داوطلبان پس از وارد نمودنکدملی و رمز ورود همگام و سپس با کلیک بر روی گزینه ماژول ها، قادر به دریافت نتیجه آزمون خود خواهند بود.

نکاتی پیرامون آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
  • از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه ندارند، ممانعت به عمل خواهد آمد
  • با توجه به سوالات ایجاد شده از سوی داوطلبان و تماس با الو مشاوره، می بایست گفت که محتوای این آزمون ، هوش، استعداد و خلاقیت خواهد بود که این سوالات از سوی متخصصان در این زمینه برای داوطلبان طراحی خواهد شد.
  • پذیرش کلی دانش ازموزان برای ورود به این مقطع تحصیلی براساس نتیجه ازمون خواهد بود و هیچگونه مورد دیگری در خصوص نمرات درسی و کسب مقامات ورزشی و یا قرآنی بررسی نخواهد شد.
  • برای داوطلبانی که اقدام به انتخاب مدارس مختلف در یک استان نموده اند، فقط الویت اول آن ها بررسی خواهد شد.
  • در صورتی که داوطلبان همزاد (دوقلو يا بیشتر، همجنس يا غیرهمجنس( که همزمان در ازمون استعداد درخشان پایه هفتم شرکت کرده اند، و یکی از این داوطلبان مورد پذیرش در این آزمون قرار گرفته باشد، دیگری فقط به شرطی که حداقل هشتاد درصد امتیاز پذیرش آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه ای که الویت بندی نموده، کسب نماید، می تواند در مدرسه موردنظر ثبت نام نماید.
  • داوطلبان همزاد باید توجه داشته باشند که الویت بندی آن ها و نوع مدرسه می بایست مانند یکدیگر باشد
  • جهت رفاه حال همزادان، قبل از اعلام نتایج، امتیازات آن ها بررسی شده و در صورت دارا بودن حداقل امتیاز لازم، نام آن ها در ردیف پذیرفته شدگان قرا خواهد گرفت.
  • مهلت ثبت نام در مدارس برای داوطلبانی که نام آن ها در فهرست پذیرفته شدگان قرارگرفته، تا پایانشهریور ماه خواهد بود.
  • داوطلبان پذیرفته شده ملزم به پرداخت ۵۰ درصد شهریه مدارس غیر دولتی هر ساله خواهند بود.
در صورت مشاوره در زمینه سوالات مطرح شده در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم می توانید با مشاوران الو مشاوره در تماس باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.