اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

۲۳۲ بازديد

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸

هر داوطلب کنکور سراسری با حیاتی ترین و اساسی ترین مرحله تحصیل خود یعنی مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مواجه شده و می بایست جهت قبولی در این مرحله از کنکور سراسری، تمام تلاش خود را به کار گرفته و از آن به نحو صحیح جهت پیروزی خود در کنکور سراسری استفاده نماید. در اغلب موارد داوطلبان خود اقدام به انتخاب رشته کرده و دسته ای دیگر، از توانایی های مشاور در این زمینه استفاده می کنند. اما گاهی شاهد انتخاب رشته هایی می باشیم که داوطلب براساس صلاحدید خود نیازبهویرایش در این قسمت پیدا می کند که به دلیل سوالات داوطلبان در خصوص این مورد با مرکز الو مشاوره ، بنا دانستیم تا بندهایی را جهت تکمیل کردن اطلاعات داوطلبان ارائه دهیم.
 
نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد . زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۸ مشخص نشده اما بر اساس اعلام نتایج سال گذشته نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۸ احتمالا در شهریور ماه اعلام می شود . در صورت انتشار اخبار مبنی بر زمان دقیق  اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۸ این مقاله به روز رسانی خواهد شد .
 

 

زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری

در پی اعلام نتایج آزمون سراسری در دهه دوم مردادماه، بلافاصله سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری کارشناسی پیوسته در وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور فعال شده و تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری و هماهنگ  ۱۳و ۱۴ تیرماه حضور داشته اند در صورت واجد شرایط بودن و مجاز شدن قادر به انتخاب رشته خواهند بود. داوطلب می بایست در زمان معین شده از سوی سازمان سنجش کشور، در صورت تمایل به انتخاب رشته خود اقدام کرده و ۱۵۰ کد رشته محل را در لیست انتخابی خود درج نماید. همانطور که قبلا اشاره شد، برخی از متقاضیان به دلایلی مختلف اعم از اضافه نمودن کدرشته محل و یا حذف آن و یا حتی تغییر دادن ترتیب چیدمان کدهای انتخابی خود، نیاز به ویرایش را لیست خود احساس می نمایند. لذا سازمان سنجش کشور به تمامی داوطلبان این امکان را داده تا به صورت نامحدود، رشته محل های خود را ویرایش نمایند.


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

در پی اعلام نتایج کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته کلیه گروه های آزمایشی به صورت جداگانه (غیر از گروه زبان و هنر ) بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد. به کلیه داوطلبان توصیه می شود ، قبل از ثبت رشته های انتخابی خود ، از مطالعه شرایط و ضوابط موجود در دفترچه مذکور غافل نشوند و پس اطلاع از تمامی شرایط و مقررات یاد شده ،اولویت های خود را با صحیح ترین چیدمان به ثبت برسانند. داوطلبان جهت مشاهده دفترچه می توانند از وب سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند. در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ در دسترس نمی باشد، بنابراین به محض انتشار دفترچه لینک های قرار داده شده در قسمت پایین فعال خواهد شد.

دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم ریاضی
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم تجربی
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم انسانی
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته هنر و زبان

دفترچه اصلاحیه کنکور سراسری ۹۸

معمولا ۳ الی ۵ روز پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، دفترچه ای با عنوان اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفته که شامل اصلاحاتی از جمله حذف برخی کدرشته محل ها و همینطور اضافه شدن برخی دیگر و یا حتی تغییر کدرشته محل می باشد. داوطلبان می بایست پس از انتشار اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ، لیست انتخاب رشته خود را مرور کرده و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایند. لازم به ذکر است ،این امکان به تمامی داوطلبان کنکور سراسری داده شده تا در صورت لزوم ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکورسراسری ۹۸
دانلود اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکورسراسری ۹۸

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری

 پروسه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری، همانند انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • وارد صفحه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید
  • از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کرده و پس از باز شدن صفحه، بر روی لینک سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری کارشناسی پیوسته ۹۸ کلیک نمایید.
  • پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی خود، وارد پورتال تحصیلی خود شده و نسبت به ویرایش اطلاعات انتخاب رشته خود اقدام نمایید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود با مشاوران ما درمیان بگذارید…

منبع:اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

 

 - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ - ثبت نام کنکور دانشگاه سراسری ۹۹ - جمع بندی انسانی - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ -

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.