ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸

۲۴۶ بازديد
ترمیم معدل در کنکور سراسری 98

ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸
همانطور که میدانید کنکور سراسری در حا حاضر هر ساله در حال برگزار شدن می باشد بنا براین این طرح نیز هر ساله اجرایی می شود امسال هم طبق ساله های گذشته ، ترمیم معدل برای کنکور سراسری انجام می شود. تمامی فارغ التحصیلان دوره متوسطه (سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی)و دارندگان مدرک پیش دانشگاهی می توانند در این طرح شرکت داشته باشند و لذا دانش آموزانی که توانایی شرکت در تمام دروس نهایی دارند ، از این قاعده مستثنی نمی باشند . 
دانش آموران می توانند در دی ماه ، خرداد و شهریور در ترمیم معدل حضور یابند .نکته حائز اهمیتی این است که ،داوطلبان تنها حق یک بار شرکت در این آزمون را دارند .
شرایط ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸
ترمیم معدل برای هر فردی به منظور شرکت در این آزمون دارای شرایطی می باشد لیکن در تماس های مکرری از سوی داوطلبان با مرکز الو مشاوره دریافت کردیم که شرایط ترمیم معدل چیست ؟ بنا دانستیم این مقاله را به نگارش درآوریم .
شرایط ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸
  • تمام دانش آموزان امکان شرکت در طرح ترمیم معدل را دارند.
  • داوطلبان به منظور شرکت در آزمون ترمیم معدل کنکور ۹۸ حتماً می بایست دیپلم خود را دریافت کرده باشند
  • داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۸۴ اخذ کرده اند نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند .
  • در ترمیم معدل کنکور ، امکان ترمیم نمرات سوم و پیش دانشگاهی وجود دارد.
  • در ترمیم معدل ، تمامی افراد با نمره ی کمتر از ۲۰ می توانند شرکت کنند ، خواه نمره ی آن ها ۱۹٫۷۵ باشد یا ۱۰ ، بنابراین فرصت بهبود نمرات امتحانات نهایی به همه ی افراد داده می شود.
  • مانند کنکور که در آن دو نوع سوال طرح می شود ، در امتحانات نهایی ترمیم نیز دو دسته سوال برای نظام آموزشی قدیم و جدید طراحی می شود.
  • اگر در این آزمون شرکت کرده یاشید و نتوانسته باشد نمره بالاتری نسبت به نمره قبلی بدست آورید ، در بین دو نمره ای که شما کسب کرده اید هر کدام بالاترین نمره را داشته باشد ان را برای سازمان سنجش ارسال می گردد .
  • توجه داشته باشد که نمرات جدید صرفاً در کنکور سراسری لحاظ می شود و در کارنامه کتبی دیپلم که سازمان آموزش و پرورش کشور برای دانش آموزان صادر می کند، تاثیری نخواهد داشت .
  • افرادای که فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی قبل از ۱۳۹۱ ، فارغ التحصیلان شاخه فنی حرفه ای و کاردانش و فارغ التحصيلان رشته هاي غيرنظري(دانش سراهاي تربيت معلم ) ، فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی نظام قدیم آموزش متوسطه و ديپلمه هاي تطبيقي مدارس غير ايراني خارج از كشور هستند ، مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسري و دانشگاه آزاد اسلامي نمی باشند .
  • هزینه شرکت در هر امتحان در این طرح ۲۰/۰۰۰تومان می باشد
  • آموزش و پروش به طور اتوماتیک نمرات جدید را برای سازمان سنجش کشور ارسال خواهد کرد وشما می توانید بر روی سامانه مربوطه مشاهده نمایید.
  • آزمون های طرح ترمیم معدل برای کنکور ۹۸ در همان مناطقی که داوطلب امتحانات کتبی خود را داده است برگزار خواهد شد.
  • این آزمون در دی ماه ، خرداد و شهریور برگزار می شود.بطوری که می توانند یکی از آزمون های خود رادر خرداد دی ماه و دیگری را در خرداد ماه امتحان بدهند.
  • داوطلبان برای شرکت در امتحانات نهایی ترمیم می بایست بین ۳۰ تا ۴۵ روز پیش از امتحانات به مدارس بزرگسالان منطقه ی خود مراجعه کرده و در امتحانات ترمیم ثبت نام کنند.
چنانچه نیاز به اطلاع بیشتری در زمینه تاثیر معدل داتید می توانید با مرکز مشاوره الومشاوره تماس حاصل فرمایید.

                          

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.