ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

۲۶۰ بازديد
راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 
افراد زیادی تمایل به پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری داشته و قصد دارند بدون اینکه در آزمون سراسری هماهنگ شرکت کرده، انتخاب رشته نموده و مورد پذیرش دانشگاه واقع گردند. با توجه به اینکه امسال اولین دوره ای است که ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت مجزا از کنکور سراسری انجام می شود ، بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در این کد رشته ها با نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آن آشنا نیستند، به همین دلیل مشاوران مرکز الو مشاوره مطلبی را در این خصوص برای شما ارائه نموده اند.
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری
برای انجام یک انتخاب رشته منطقی می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته بدون کنکو سراسری را با دقت مطالعه نموده ، سپس کد رشته های خود را انتخاب و به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که دفترچه مذکور فقط شامل رشته های بدون آزمون دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور و غیرانتفاعی است و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه ای مجزا منتشر شده است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه ۹۸

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون سراسری
با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ، داوطلبان واجد شرایط می توانند از ۲۰ اسفند ۹۷ لغایت ۶ شهریور ۹۸ اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهند.لازم است گفته شود که مرحله اول ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری مهر ۹۸فقط به صورت اینترنتی و ثبت نام نهایی به صورت حضوری خواهد بود.

مراحل ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸
با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور سراسری ، نحوه ثبت نام به شکل ذیل خواهد بود:
  • در ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و از منوی سمت راست گزینه “سراسری” را انتخاب کنید.
  • سپس باید دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون ۹۸ را دریافت و آن را به طور کامل بررسی و کد رشته های خود را انتخاب کنید.
  • مدارک جهت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ را آماده کنید.
  • تکمیل فرم ثبت نام و درج کد رشته محل های انتخاب شده. (هر داوطلب مجاز به انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل خواهد بود)
  • پس از انجام تمام مراحل فوق شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۶ رقمی آن را دریافت کنید.
  • در نهایت می بایست مدارک (عکس) خود را آپلود (بارگذاری) کنید.
  • پس از اعلام نتایج در صورت پذیرش باید به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید.
  • ارائه تعهد به دانشگاه مبنی بر ثبت نام و تحصیل در یک رشته محل
  • در پایان باید هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری واریز کنید.

برای یک انتخاب رشته بدون نقص چه مواردی را می بایست رعایت کنیم؟
به جرئت می توان گفت که اغلب داوطلبان رشته های بدون آزمون این سوال را در گوشه ای از ذهن خود داشته و تمایل دارند که بهترین و مناسب ترین انتخاب رشته را در عین رعایت کردن ریز نکات های آن، داشته باشند. با توجه به روال هرساله ،پذیرش بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه های سراسری در سال های متمادی برگزار شده و داوطلبان کثیری با انتخاب رشته دقیق خود در دانشگاه و رشته مدنظر خود پذیرش شده اند. اما در مقابل متاسفانه داوطلبانی بودند که با نادیده گرفتن نکات ریز نحوه انتخاب رشته، به رشته مورد علاقه خود دست پیدا نکردند و یک سال از پذیرش به دانشگاه بازماندند. برای این منظور اصلی ترین موارد شیوه انتخاب رشته صحیح را ذکر خواهیم کرد:
  • دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون سراسری ،منبع کلیه سوالات شما خواهد بود که لازم است پیش از انتخاب رشته بر روی شرایط و ضوابط دفترچه متمرکز شوید.
  • جهت انتخاب رشته صحیح و بی نقص بهتر است رشته های انتخابی خود را در فرم پیش نویس موجود در آخرین صفحه دفترچه وارد کرده و اولویت بندی نمایید. این عمل از بروز خطاهایی که سبب اشتباه وارد کردن اولویت ها شود ، ممانعت خواهد کرد.
  • شما مجاز به انتخاب ۱۰۰کد رشته محل می باشید. مشاوران الو مشاوره به شما توصیه می کنند از تمامی فرصت ها و انتخاب های خود نهایت استفاده را ببرید.
  • در دفترچه انتخاب رشته های بدون کنکور،رشته محل های دوره های (روزانه، نوبت دوم، پیام نور ، غیر انتفاعی و مجازی) وجود خواهد داشت که شما لازم است با توجه به علاقه مندی خود و در نظر گرفتن تمامی شهریه های دوره های شهریه پرداز، به چیدمان انتخاب های خود بپردازید.
  • توصیه می شود ۳۰ درصد اولویت های خود را به صورت خوش بینانه در لیست انتخاب رشته خود قرار دهید. این نوع چیدمان شانس پذیرش شما را در قبولی در رشته محل های پر طرفدار و تاپ افزایش داده و احتمال پذیرش شما را افزایش خواهد داد.
  • ۵۰ درصد انتخاب های خود را به رشته محل های واقع بینانه اختصاص دهید و به اولویت بندی رشته هایی بپردازید که شانس قبولی شما به احتمال بسیار زیادی روبه رو خواهد بود. شانس پذیرش شما، معمولا در این مرحله از انتخاب رشته بسیار بیشتر می باشد.
  • در قسمت آخر انتخاب رشته خود، کد رشته محل هایی را انتخاب نمایید که شانس پذیرش شما با احتمال بالای ۷۰ درصد وجود دارد. به عبارت دیگر حالت بدبینانه انتخاب رشته خود را در نظر گرفته و در کدرشته محل های مربوط را در لیست خود اضافه نمایید.
  • پس از اتمام انتخاب رشته، داوطلب باید توجه داشته باشد که کد ۱۶ رقمی موجود در پایان انتخاب رشته را دریافت  نماید که این کد نشان دهنده ی ثبت و تایید انتخاب رشته داوطلب می باشد.
و در آخر تیم الو مشاوره برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت در قدم به قدم مراحل زندگی را خواهد داشت.
بسیاری از داوطلبان در هنگام ثبت رشته و یا چیدمان اولویت های خود با بروز خطا مواجه می شوند. لذا برای پیشگیری از این ایرادات می توانند با مشاوران الو مشاوره در تماس باشند.

                    

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع:راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری زمان انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه سراسری ۹۸ زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری - جمع بندی کنکور سراسری تجربی - کلید سوالات تجربی - زمان برگزاری کنکور سراسری - باجه های رفع نقص کنکور سراسری - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ -

 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.