انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

۲۴۰ بازديد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد-الومشاوره
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

انتخاب رشته یکی از مراحل فرایند پذیرش در دانشگاه ها می باشد و این مرحله در تمامی مقاطع تحصیلی انجام می شود. مرحله ی انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بسیار حساس تر و نیازمند توجه بیشتر نسبت به مقطع کارشناسی می باشد.یکی از دلایل حساسیت این مرحله ظرفیت پایین دانشگاهها برای پذیرش دانشجو و تعداد بالای متقاضیان برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد می باشدکه رقابت را تنگاتنگ و حساس می کند.به علت کمبود کارنامه های پذیرفته شدگان در سال های قبل، تخمین رتبه در مقطع کارشناسی ارشد یکی از مواردی است که خیلی از موسسات و مراکزمشاوره ی تحصیلی باید به آن توجه کنند و بینش کافی در این خصوص رابه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد بدهند برای حل این مسله مرکز تخصصی الو مشاوره یک نرم افزار تخمین رتبهپیشرفته طراحی کرده است که متقاضیان بتوانند یک شبیه سازی از انتخاب رشته ی واقعی خود را به دست آورند برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

نحوه انتخاب رشته صحیح در مقطع کارشناسی ارشد ۹۸
 انتخاب رشته ، معمولا هم زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ ، توسط سازمان سنجش کشور در اختیار داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته می باشند ، قرار می گیرد. هر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد تنهاحق انتخاب ۱۰۰ رشته-محل از لیست رشته-محل های ارائه شده را دارا می باشد.۱۰۰انتخاب قطعا فرصت خوبی برای داوطلبان است که تمامی انتخاب های خود را در فرم انتخاب رشته به ثبت برسانند و سازمان سنجش داوطلبان را در انتخاب رشته محدود نکرده است اما چیزی که باید به آن توجه کرد این مطلب است که این چیدمان ها نباید بدون آگاهی از درنظرگرفتن اطلاعات کارنامه ی شما باشد.تاکید می کنیم در فرایند انتخاب رشته از افراد باتجربه و آگاه مشورت و راهنمایی بخواهید و از نرم افزارهای آنلاین و پیشرفته ای مانند آن چه برروی سایت قرار داده ایم وتمامی داوطلبان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند استفاده کیند.

نرم افزار تخمین رتبه
نرم افزار تخمین رتبه طراحی شده از سوی متخصصان مرکز الو مشاوره بسیار پیشرفته است. و درصد خطا را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که بتوانند شانس قبولی خود را دانشگاههای مختلف بسنجند. این نرم افزار ازسوی مهندسان آگاه در این زمینه و با در دست داشتن نمونه کارنامه های واقعی که پذیرفته شدگان سالهای گذشته در اختیار آنان قرار دادند توانستند دست به طراحی این نرم افزار بزنند و اسباب راحتی داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد را فراهم کنند.
فراموش نکنید این نرم افزار براساس اطلاعات موجود در سال های گذشته از قبیل تعداد شرکت کنندگان،ظرفیت موجود در دانشگاهها می باشد و ممکن است با توجه به تغییرات جدید عملکرد این نرم افزار را تا حدودی کاهش دهد.
 

فرایند چیدمان رشته ها در انتخاب رشته ی مجازی
مجموعه انتخاب هایی که در این نرم افزار دراختیار داوطلب قرار می گیرد براساس درصد احتمالی است که داوطلب ممکن است در این رشته-محل پذیرفته شود است و برهمین مبنا انتخابات براساس درصد احتمال پائین،درصد احتمال بالا،و درصد احتمال واقع بینانه برای قبولی در رشته ی مورد نظر است:
 انتخاب براساس درصد احتمال پائین:شامل انتخاب هایی است که فرد درصد قبول شدنش در آن دانشگاه پایین است و قبولی در این رشته-محل نیاز به رتبه ی بهتری دارد.وشانسی برای قبولی در این دانشگاهها راندارید
درصد احتمال واقع بینانه:مجموعه انتخاب هایی را در بر می گیرد که فرد به احتمال خیلی زیاد در این رشته پذیرفته می شودو بینش واقع بینانه ای به فرد می دهد.
درصد احتمال بالا:آن دسته از رشته-محل هایی را دربر می گیرد که فرد حتما در این رشته پذیرفته می شود چرا که افرادی با رتبه ی پایین تر در این رشته –محل پذیرفته شدند

                       

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل 

 
شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.