زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

۲۱۷ بازديد

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد[contact_info title= "زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد"] 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و در رشته های تحصیلی گروه های آزمایشی علوم انسانی ، علوم تجربی ، فنی مهندسی ، هنر و زبان انجام می گیرد و داوطلبان می توانند در هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ، برای ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام نمایند.

زمان اعلام نتابج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

معمولا روال ثبت نام تا زمان تکمیل شدن ظرفیت دانشگاه ادامه دار است و پس از تکمیل شدن ظرفیت ، به فاصله زمانی دو الی سه هفته نتایج منتشر می گردد و همانطور که می دانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد با این اوصاف ، زمان اعلام نتایج ورودی مهرماه ، هفته آخر شهریورماه و زمان اعلام نتایج ورودی بهمن ماه ، اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه می باشد.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، بایستی به سایت رسمی این دانشگاه به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و مراحل زیر را طی کنید :

مرحله اول

بر روی لینک "اعلام نتایح دوهر بدون آزمون مقاطغ کاردانی و کارشناسی" کلیک کنید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزادمرحله دوم

نوع دوره تحصیلی خود را از میان دوره های "کاردانی پیوسته" ، "کاردانی ناپویسته" ، "کارشناسی پیوسته" ، "کارشناسی ناپیوسته" انتخاب نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

مرحله سوم

اطلاعات خواسته شده را که شامل "کدملی یا کدرهگیری اتباع غیرایرانی" و "شناسه ثبت نام" می باشد را وارد نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج ، در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشند می بایست با فراهم نمودن مدارک لازم ، برای ثبت نام حضوری خود در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند.

این دسته از داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت دانشگاهی که در آن قبول شده اند ، از زمان ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز مطلع گردند و سپس با مراجعه به دانشگاه ، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در چند رشته از گروه های آزمایشی مختلف پذیرفته شده اند ، در نهایت می توانند برای ثبت نام حضوری در یک رشته اقدام نمایند و امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود ندارد.

[banner]
[contact_info title= "زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد"] 
شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۹۷انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - شرایط نقل و انتقال و میهمانی ارشد آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸- میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد - اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد - هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد - زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.