زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز

۲۴۰ بازديد
زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز
[contact_info title= "زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز"] 
برخی از رشته های دانشگاهی مانند رشته های دانشگاه فرهنگیان ، به صورت نیمه متمرکز ارائه می شود و داوطلبان باید علاوه بر کسب نمره لازم در آزمون سراسری ، در مرحله مصاجبه نیز نمره قابل قبولی کسب نمایند. پذیرش در رشته های نیمه متمرکز بدین صورت است که داوطلبان بایستی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های مربوط به رشته های نیمه متمرکز را نیز در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند و پس از بررسی کارنامه آن ها توسط سازمان سنجش ، چنانچه دارای شرایط لازم باشند برای مصاحبه دعوت خواهند شد.
زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز
بسیاری از داوطلبان تصور می کنند نتایج رشته های نیمه متمرکز همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود در حالی که باید بدانید نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز در نیمه دوم مهرماه اعلام می شود و در این زمان مشخص خواهد شد که آیا برای مصاحه و سایر مراحل گزینش دعوت شده اید یا خیر. البته ممکن است برخی از داوطلبان برای مصاحبه دو رشته محل دعوت شده باشند که می توانند همراه با مدارک لازم ، در زمان مقرر برای حضور در مصاحبه هر دو رشته اقدام نمایند.
شایان ذکر است که اگر در مصاحبه هر دو رشته پذیرفته شوید ، در نهایت می توانید یکی از آن ها را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایید.
[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]
پذیرش در رشته های متمرکز مانعی برای پذیرش در رشته های نیمه متمرکز نمی باشد
نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود و بسیاری از داوطلبان در یکی از رشته های متمرکز انتخابی خود پذیرفته می شوند و این سوال برایشان ایجاد می شود که آیا برای ثبت نام حضوری در رشته قبولی خود اقدام نمایند یا منتظر اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز باشند ؟
به این دسته از داوطلبان توصیه می شود ثبت نام خود را در رشته پذیرفته شده انجام دهند و اگر پس از اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ، برای مصاحبه دعوت شده باشند می توانند خود را برای حضور در مصاحبه آماده کنند و چنانچه پس از اعلام نتایج نهایی ، پذیرش آن ها قطعی شد تصمیم با خودشان است که یکی از رشته ها را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند و اگر رشته نیمه متمرکز را انتخاب نمایند ، باید از رشته متمرکز خود انصراف دهند.
[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]
نکات مهم در خصوص رشته های نیمه متمرکز
  • آن دسته از داوطلبانی كه در كدرشته متمركز انتخابی ، قبل از كدرشته های نيمه متمركز پذيرفته شوند ، در رديف واجدين شرايط رشته هاي نيمه متمركز به منظور دعوت به مصاجبه ، قرار نمی گیرند.
  • به آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شذگان رشته های متمرکز با شرایط خاص و یا رشته های دارای تعهدخدمت پذیرفته شده اند توصیه می شود از شرکت در مراحل مصاحبه خودداری نمایند و چنانچه در این رشته ها پذیرفته شوند ، مطابق مفاد سند تعهد محضری با آن ها برخورد می شود.
  • دعوت شدن به مصاحبه به معنای پذیرش قطعی نمی باشد وباید مراحل مختلف مصاحبه ، معاینه و آزمون عملی را با موفقیت طی نمایید.
  • نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ، اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه مشخص خواهد شد بنابراین داوطلب از نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) شروع به تحصیل خواهد کرد.
[konkor]
[contact_info title= "زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز"] 
شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 

منبع:زمان اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری - هزینه ثبت نام کنکور سراسری - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری - ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - انتخاب رشته کنکور سراسری -زمان انتخاب رشته کنکور سراسری - لیست رشته های بدون کنکور سراسری - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - ثبت نام کنکور دانشگاه سراسری ۹۹ - جمع بندی انسانی - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.