سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

۲۱۰ بازديد
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
[contact_info title= "سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان"] 
پس از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان ، داوطلبان بایستی برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در این مدارس کارنامه خود را دریافت نمایند. حال ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که کارنامه خود را به چه صورت دریافت نماییم ؟ آیا باید به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنیم یا فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت خاصی امکان پذیر است ؟
به همین دلیل این مطلب را آماده کرده ایم تا در آن ضمن معرفی سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ، نحوه دریافت کارنامه را نیز ذکر کنیم.
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی
نتایج آزمون سنجش هوش پایه ششم ابتدایی مدارس تیزهوشان در نیمه اول مرداد ماه اعلام می گردد و برای دریافت کارنامه باید به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید و مراحل زیر را طی کنید :
وارد نمودن کدملی و رمز عبور همگام در کادر ظاهر شده
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی
انتخاب نقش (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه)
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی
حال پس از ورود به صفحه اختصاصی خود می توانید کارنامه را مشاهده نمایید که شامل یکی از دو حالت زیر می باشد :
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی
پذیرفته شده : که در این حالت نام مدرسه ای که در آن قبول شده اید ، در کادر محل پذیرش برای شما مشخص خواهد بود.
پذیرفته نشده : برای داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند در کادر وضعیت قبولی کارنامه شان ، عبارت "پذیرفته نشده" درج خواهد شد.
توجه : در صورت نداشتن رمز ورود همگام (جهت ورود به پنل شخصی) ، به مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.
[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
دانش آموزان پایه نهم برای ورود به پایه دهم مدارس تیزهوشان باید در آزمون شرکت نمایند و اگر پس از اعلام نتایج ، حدنصاب قبولی را کسب کرده باشند پذیرش آن ها قطعی خواهد شد. سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ، Azmoon.medu.ir می باشد و داوطلبان برای مشاهده کارنامه بایستی در نیمه دوم مرداد ماه با مراجعه به سایت مذکور ، مراحل زیر را طی نمایند :
وارد کردن کدملی و رمز ورود همگام در کادر ظاهر شده
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
انتخاب نقش (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه)
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
پس از وارد شدن به صفحه اختصاصی خود ، مانند تصویر زیر می توانید کارنامه مربوط به آزمون نمونه دولتی یا تیزهوشان خود را دریافت نمایید.
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]
سایت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
پس از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان برخی از داوطلبان در آزمون پذیرفته می شوند که بایستی برای ثبت نام حضوری خود اقدام نمایند و برخی از داوطلبان حدنصاب قبولی را به دست نمی آورند و در نتیجه پذیرفته نمی شوند. چند روز پس از اعلام نتایج ، برای دانش آموزانی که در این آزمون قبول نشده اند کارنامه ی دوم صادر می گردد که در این کارنامه تراز و نمره علمی اکتسابی ، تعداد پاسخ های درست و نادرست و همچنین تراز آخرین نفر پذیرفته شده در این آزمون درج شده است و چنانچه پس از بررسی کارنامه ، قصد اعتراض داشته باشد می تواند درخواست خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت های زیر ثبت نمایند : 
  1. سایت اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش ششم به هفتم : hoosh.medu.ir
  2. سایت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم : azmoon.medu.ir
برای انجام این کار باید پس از وارد شدن به صفحه اختصاصی خود ، فرم درخواست تجدید نظر را دریافت نمایید و می توانید حداکثر در 3 عنوان درخواست اعتراض خود را ثبت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک ، اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان  کلیک نمایید.

[madrese]
[contact_info title= "سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان"] 
شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 

منبع:سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان - ثبت نام مدارس تیزهوشان - کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم - اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم - اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم - اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان - اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان - اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی - زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.