هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۲۴۰ بازديد
هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از آزمون های دستگاه متمرکز اجرایی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و تمام داوطلبان دارنده مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر (کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) ضمن رعایت شرظ سنی ، می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارای مراحلی هستند که اولین مرحله آن ، واریز هزینه ثبت نام در سامانه سازمان سنجش می باشد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 
سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام همه  آزمون ها از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش هزینه ای را دریافت می نماید  که این هزینه در سال گذشته برای آزمون استخدامی ، مبلغ ۳۶ هزار تومان بوده است و برای اطلاع از هزینه ثبت نام در سال آینده ، باید منتظر انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام باشیم زیرا تمام جرئیات مربوط به ثبت نام این آزمون ، در دفترچه قید شده است.
 
 
نحوه واریز هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مراجعه به سایت سازمان سنحش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org 
  • انتخاب گزینه “آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی” از منوی تعبیه شده در سمت راست سامانه
  • کلیک بر روی لینک “خرید کارت اعتباری” از منوی سمت راست سایت
  • حال بر روی لینک “سریال ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸” کلیک کنید
  • پس از کلیک بر روی لینک فوق ، صفحه ای برای شما ایجاد می شود که باید اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی و CVV2 می باشد ، وارد نمایید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید و در صورت که واریز وجه با موفقیت باشد ، شماره سریال پرداخت به شما ارائه می شود که باید از آن تا زمان پذیرش نهایی نگهداری کنید.
نکته مهم : سازمان سنجش مسئول برگزاری و ثبت نام آزمون های مختلفی می باشد و برای ثبت نام در هر کدام از آزمون ها کارت اعتباری جداگانه دارد بنابراین در زمان واریز هزینه حتما دقت کنیدکارت اعتیاری مربوط به آزمون استخدامی را خریداری نمایید ، زیرا در  صورت خرید اشتباه ، وجه پرداختی به هیچ عنوان برگشت داده نخواهد شد.
 
 
مراحل پس از واریز وجه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
پس از واریز وجه مورد نظر برای ثبت نام آزمون استخدامی ، بایستی با تهیه مدارک لازم از جمله یک قطعه عکس ۴*۳ ، مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایید. بدین ترتیب که با کلیک بر روی لینک “ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸” و وارد نمودن شماره سریال پرداخت ، وارد صفحه ثبت نام شوید و پس از آن با بارگذاری اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود را ادامه نمایید. در پایان مراحلشماره پیگیری و شماره پرونده به شما ارائه داده می شود که این دو کد به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما می باشد.
در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۸ مشخص نمی باشد اما شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام الومشاوره ، از آخرین اخبار مطلع شوید.

 

             

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.