هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

۲۱۴ بازديد
هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ورود فارغ التحصیلان رشته های مختلف که علاقه زیادی به حرفه ای معلمی دارند هرساله در یک نوبت از سال برگزار می شود تا چنانچه داوطلبی واجد شرایط لازم برای ثبت نام این آزمون فراگیر باشد بتواند شانس خود را برای دبیر شدن امتحان کند. یکی از شرایطی که داوطلبان می بایست در دوره های مختلفت تحصیلی اعم از کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشند” حداکثر شرط سنی “برای هرکدام از دوره های می باسد که البته یکی از شرایط اساسی و مهم نیز می باسد برای نمونه در صورتی که داوطلب فارغ التحصیل مقطع کاردانی ، علاقه مند به شرکت در این آزمون باشد داشتن حدکثر سن ۳۰ سال از شرایط اساسی این آزمون است که داوطلبان می بایست قبل از انجام مراحل ثبت نام از شرایط ثبت نامی این آزمون به طور کامل آگاهی یابند.

میزان هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی انجام خواهد پذیرفت  به این صورت که متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh .orgمراجعه و پس از پرداخت هزینه ثبت نام که در سال گذشته به مبلغ  ۳۶ هزار تومان بوده است و برای سال جاری ممکن است مقداری افزایش هزینه کارت اعتباری را خواهیم داشته باشیم نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
نکته :تاکید می گردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در امتحان مشترك فراگیرشد تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در امتحان مشترك فراگیر باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت دهند و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقصترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
 
 
نحوه ی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش و  آموزش کشور به نشانی الکترونیکی sanjesh.org
  • کلیک برروی گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” و سپس دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین  آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی از منوی تعبیه شده در سمت راست
  • پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام روی گزینه ” ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ” کلیک کنید
  • داوطلبان می بایست هزینه ثبت نام را پرداخت کرده تا بتوانند با دسترسی به میزکار خود ثبت نام خود را انجام دهند به همین خاطر پیش از آغاز ثبت نام لازم است تا هزینه مربوط به آن پرداخت شود. لذا در این مرحله باید روی گزینه ی ” خرید کارت اعتباری “ از منوی سمت راست سایت کلیک نمایید.
  • سپس داوطلبان می بایست روی گزینه ” سریال ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ “ کلیک نمایند.
  • برای پرداخت هزینه ثبت نامی خود می توانید درصورت داشتن رمز دوم و به صورت آنلاین نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید.
  • پس از خرید کارت اعتباری باید شماره سریال مربوطه را از سامانه دریافت نموده و سپس نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایید. همچنین نگهداری کد پیگیری ثبت نام تا پایان روند استخدام ضروری می باشد.
آنچه باید بدانید:داوطلبان شرکت کننده در هریک از رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است بدانند که محتوای آزمون شامل دروس عمومی و تخصصی می باشد که دروس عمومی در هریک از رشته ها یکسان می باشد و شامل دروس : فنّاوری مهارت های( اطلاعات هفتگانه ICDL) ،ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات دانش، عمومی اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندیهای عمومی می باشد و تمامی متقاضیان آزمون می بایست این دروس را مطالعه نمایند. علاوه بر دروس عمومی ، دروس تخصصی هریک از داوطلبان با توجه به رشته امتحانی متفاوت می باشد که متقاضیان می توانند درصورت تمایل به آگاهی از دورس تخصصی با مشاوران مرکز الومشاوره تماس حاصل نمایند.

                       

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

منبع:هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش - هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش - نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ - دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی - 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.