اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۲۰۶ بازديد
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


پس از دعوت اسامی پذیرفته شدگان در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش  برای انجام بررسی های بیشتر به مصاحبه ، معاینه داوطلبان می بایست در زمان مقرر برای انجام بررسی های بیشتر در مکان تعیین شده در سایت آموزش و پرورش حضور داشته باشند سپس نتایج داوطلبان شرکت کننده در این آزمون در قالب نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر خواهد شد در این کارنامه اسامی داوطلبانی که برای استخدام رسمی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
داوطلبان پس از شرکت در آزمون استخدامی و اعلام نتایج اولیه آزمون ، درصورتی که داوطلب جزء اسامی دعوت شدگان به مصاحبه باشد برای انجام مصاحبه به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می کند نکته قابل توجه این است که صرف دعوت شدن به مصاحبه به معنای پذیرفته شدن نهایی در دانشگاه و به استخدام در آمدن در سازمان وزارت آموزش و پرورش نمی باشد چرا که ۳ برابر ظرفیت پذیرش در رشته موردنظر دعوت به مصاحبه می شوند و سپس پس از مصاحبه اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد پس در نهایت پذیرش نهایی آن ها بستگی به کسب حدنصاب نمره لازم در مصاحبه نیز می باشد.به این صورت که نمره داوطلب در آزمون ۷۰ درصد و در مصاحبه ۳۰ درصد محاسبه خواهد شد.
 
 
نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
اسامی پذیرفته شدگان در نتایج اولیه آزمون استخدامی برای انجام بررسی های بیش تر دعوت به مصاحبه خواهند شد و سپس نتایج آن ها در قالب نتایج نهایی آزمون استخدامی برروی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی می بایست به ترزتیب مراحل زیر اقدام کنند:
وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org
انتخاب گزینه ی ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی “ از منوی سمت راست سایت
کلیک روی لینک فعال ” اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ “
سپس صفحه جدیدی برای داوطلبان گشوده خواهد شد که برای مشاهده نتایج به دو طریق می توانند عمل کنند:
روش اولشماره پرونده + شماره شناسنامه + کدامنیتی
رو ش دوم: نام خانوادگی ، نام + شماره شناسنامه + کدامنیتی
نکته :متقاضیانی که  به دلایل مختلف به شماره پرونده خود دسترسی ندارند  می توانند برای بازیابی آن از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند. به این صورت که داوطلبان می توانند با عضویت در سایت سازمان سنجش آن را دریافت کنند .
 
 
دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
  • پذیرفته شدگان  استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش ، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی می باشند.
  • کلیه پذیرفته شدگان ملزم به شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی آموزش و پرورش و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی مشروط به موفقیت در این آزمون جامع خواهد بود.
  • بخشی از هزینه های دوره یکساله مهارت آموزی برعهده خود داوطلب و بخشی دیگر برعهده وزارت آموزش و پرورش می باشد به همین خاطر چنانچه داوطلبی در طول دوره یکساله از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شود وزارت آموزش و پرورش بنا برتشخیص خود می تواند نسبت به محاسبه هزینه ها و اخذ آن از داوطلب انصرافی اقدام نماید.
  • پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی هنر آموز و استادکار می بایست برای کسب آگاهی بیشتر در مورد این دوره یک ساله به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس sru.ac.ir مراجعه نمایند.
  • همچنین کسانی که در رشته های شغلی آموزگاری و دبیری پذیرفته شده اند ، جهت آگاهی از شرایط و چگونگی ثبت نام در این دوره ی مهارت آموزی یک ساله می توانند به سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس cfu.ac.ir مراجعه کنند.
  • شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی پس از قبولی نهایی و تایید صلاحیت های عمومی از سوی دانشگاه های مجری این دوره اعلام خواهد شد
  • مدت دوره مهارت آموزی جزء سـنوات خدمتی محسـوب نخواهد شـد و صـرفاً به عنوان شـرط اسـتخدام پیمانی در آموزش و پرورش می باشد.
  • محل مهارت آموزی دوره یکساله بر اساس شغل محل پس از اعلام نتایح قطعی تعیین خواهد شد.تغییر محل تحصیل با موافقت مبداء و مقصد و صرفاً در صورت وجود رشته شغلی با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • مهارت آموزان در زمان ثبت نام دوره مهارت آموزي ملزم به ارائه مدرك روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مدرک ICDL می باشند در غیر این صورت می بایست تعهد کتبی دهند که تا قبل از آغاز دوره یکساله مهارت آموزی مدرک را ارائه دهند.
  • دانشگاه های مجری دوره مهارت آموزی  مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه قبول شدگان ندارند در صورت تقاضاي افراد و  امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط وجود دارد.
  •  سهمیه های مربوط به آموزش و پرورش عشایری بعد از موفقیت در آزمون و گذراندن دوره یکساله دوره مهارت هاي در اختیار اداره کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

                        

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.