کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش

۲۴۸ بازديد
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 
آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای جذب معلم در وزارت آموزش و پرورش برگزار می گردد ولی امسال تاخیر زیادی در خصوص زمان برگزاری این آژمون مشاهده نمودیم و بر اساس آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی ارگان های ذیربط ، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اواخر آبان ماه برگزار می شود و داوطلبانی که ثبت نام خود را در شهریور ماه انجام داده باشند ، می توانند همراه با کارت ورود به جلسه برای حضور در آزمون اقدام نمایند.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش
برای حضور در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است بنابراین لازم است با تهیه پرینت کارت ، آن را در روز برگزاری آزمون نزد خود داشته باشید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چند روز قبل از برگزاری آزمون در سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود و به ترتیب مراحل زیر می توانید آن را دریافت کنید :
  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “استخدامی دستگاه های اجرایی” از منوی قرار داده شده در سمت راست سامانه
  • کلیک بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۸”
  • تهیه پرینت کارت با یکی از روش های زیر
روش اول : نام خانوادگی + کذملی + سال تولد
روش دوم : شماره پرونده + کدپیگیری داوطلب
چنانچه شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده اید ، می توانید برای بازیابی آن ها در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال درخواست نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.
 
 
 
رفع نفص کارت ورود به جلسه استخدامی آموزش و پرورش 
پس از دریافت کارت ورود به جلسه تمام بندهای آن را با دقت بررسی نمایید و چنانچه شاهد مغایرتی بودید طبق راهنمای زیر بایستی آن را اصلاح نمایید :
  1. چنانچه شاهد مغایرتی در بند های مربوط به نام ، نام خانوداگی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، کدملی ، دین ، سهمیه ۵ درصد ایثارگران ، نام دستگاه اشتغال ، داوطلب بومی ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک فارغ التحصیلی بودید ، برای اصلاح این موارد بایستی به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود  به قسمت ویرایش اطلاعات آن ها را تصحیح نمایید.
  2. چنانچه شاهد مغایرتی در بند های مربوط به جنس ، معلولیت ، نیازمند منشی ، مقطع تحصیلی ، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی بودید ، بایستی به باجه های رفع نفص مستقر در مراکز استان ها مراجعه نمایید.
  3. در صورتی که کارت ورود به جلسه فاقد عکس بوده و دارای اشکالاتی مانند واضح نبودن ، فاقد مهر بودن باشد ، برای اصلاح آن بایستی همراه با ۲ قطعه عکس ۴*۳ و کارت ملی و شناسنامه عکس دار ، به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.
  4. چنانچه سهمیه مربوط به داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری در کارت ورود به جلسه قید نشده باشد ، برای حل این موضوع بایستی به ادارات اشتغال و کارگزینی بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنید.
آزمون استخدامی راس ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می شود و حضور داوطلب نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی الزامی است. آدرس دقیق محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد و داوطلبان لازم است علاوه بر پرینت کارت ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار خود را نیز به همراه داشته باشند.

                     

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.