اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

۲۳۶ بازديد
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


 
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته ) که در اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه هایی که تمایل به ادامه تحصیل در آن دانشگاه ها را دارند ، نموده اند و سپس در ۱۱ مرداد ماه سال جاری در آزمون شرکت کردند می بایست در یک بازه زمانی یک ماهه منتظر باشند تا نتایج آن ها مبنی بر قبولی و یا رد آزمون برروی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گیرد.
زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸
 زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، در شهریور ماه خواهد بود.  طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، نتایج این آزمون در روز چهارشنبه ، ۱۳ شهریور ماه ۹۸ ، منتشر خواهد شد.پس از اعلام نتایج آزمون ،درصورتی که داوطلبی دریکی از رشته – محل های ثبت نامی پذیرفته شده باشد می بایست برای انجام ثبت نام حضوری به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نماید.
داوطلبانی هم که در این آزمون پذیرفته نشده اند می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات عالی شرکت نمایند و یا اینکه برای بررسی مجدد کارنامه نتیجه خود ، درخواست بررسی مجدد نتیجه را به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال نمایند.
 
 
نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸
شما عزیزان می توانید مطابق راهنمای زیر ، نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه آزمون کاردانی به کارشناسی خود ، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایید.
  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی  sanjesh.org
  • انتخاب  گزینه ” کاردانی به کارشناسی “ از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98
  • کلیک برروی لینک فعال” کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ۹۸ ” 
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98
  • در این مرحله وارد صفحه ای خواهید شد که در آن با دو روش می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98
  1. روش اول : شماره پرونده + شماره شناسنامه + عبارت امنیتی
  2. روش دوم :شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + عبارت امنیتی
 
 
بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی در صورت فراموشی 
چنانچه اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشید ، موفق به دریافت کارنامه نخواهید بود و در آن صورت از نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع نمی گردید. حال برای آنکه بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید ، باید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور ، درخواستی مینی بر دریافت شماره پرونده ، شماره داوطلبی یا کد رهگیری ارسال نمایید.
برای انجام این کار پس از وارد شدن به سایت sanjesh.org ، از منوی قرار داده شده در سمت چپ سایت گزینه “ارسال درخواست” را انتخاب نمایید و پس از عضویت در سایت با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ارسال شده به آدرس ایمیل تان ، می توانید مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایید.
 
 
اعتراض به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸
ممکن است بسیاری از داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی خود از نتیجه مشاهده شده برروی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور رضایت نداشته باشند و احتمال رخ دادن اشتباه در کارنامه خود را بدهند در چنین شرایطی داوطلبان می توانند با ثبت اعتراض خود در سایت سازمان سنجش و ارسال نامه ای به صورت اینترنتی می توانند اعتراض و نتیجه اعتراض خود را پیگیری کنند.چند روز پس از اعلام نتایج ، فرصت اعتراض به نتایج برای داوطلبان فراهم می شود که می توانند به راحتی با عضویت در سایت سازمان سنجش برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.
پاسخ اعتراض به نتیاج آزمون کاردانی به کارشناسی پس از ۲۴ الی ۷۲ ساعت از ثبت اعتراض برروی سایت قرار خواهد گرفت.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

                      

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.