زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲۳۲ بازديد
زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشتزمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه توسط سازمان سنجش پزشکی منتشر می گردد و این دسته از داوطلبان بایستی پس از فراهم نمودن مدارک لازم به محل برگزاری مصاحبه مراجعه نموده و این مرحله را نیز پشت سر بگذرانند. حدود چند هفته پس از برگزاری مصاحبه داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله توسط سازمان سنجش پزشکی اعلام می شوند اما ممکن است برخی از داوطلبانی که در مصاحبه حضور داشته اند ، پذیرفته نشوند و بخواهند مجددا شانس خود را برای پذیرش امتحان نمایند. 
ساززمان سنجش پزشکی با برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت این فرصت را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا در صورت تمایل با شرکت در آن بتوانند مجددا شانس خود را بری پذیرش در رشته ها امتحان نمایند.
زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۹۸
بنا بر آخرین اطلاعیه های منتشر شده تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال ۹۸ از روز یکشنبه به تاریخ ۱۴ مهرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه دارد و داوطلبان فقط به مدت دو روز فرصت نام نویسی در سامانه سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir خواهند داشت.  
بدیهی است پس از پایان مهلت ۴۸ ساعته فوق زمان ثبت نام تمدید نمی گردد بنابراین لازم است هر چه سریع تر و پس از قرار داده شدن لینک انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بر روی سایت sanjeshp.ir ، برای انتخاب رشته خود اقدام کنید.
 
 
دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۹۸
داوطلبان بایستی برای انجام انتخاب رشته خود ابتدا از رشته های ارائه شده مطلع گردند که جدول رشته ها ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ مهر ماه بر روی سامانه قرار می گیرد.

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دوره ی دکتری تخصصی (ph.D) سال ۹۸

 
 
نکات مهم در خصوص تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۹۸
  • کلیه داوطلبان اعم از داوطلبان پذیرفته شده یا مردود شده که نمره لازم برای شرکت در مصاحبه را کسب نموده اند ، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.
  • تاریخ و زمان دقیق شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده ، توسط دانشگاه محل پذیرش مشخص خواهد شد.
  • داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه های عادی و شهریه پرداز چنانچه در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و در یکی از دانشگاه ها نیز پذیرفته شوند ، قبولی اولیه آن ها لغو خواهد شد.
  • داوطلبان پذیرفته شده در دوره های عادی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف به مدت یکسال از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت محروم می گردند.
  • داوطلبان پذیرفته شده در دوره های شهریه پرداز د صورت عدم ثبت نام و انصراف می توانند در آزمون دکتری سال بعد شرکت نمایند محرومیت شامل حال آن ها نمی باشد.
پس از انجام انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت نتایج آن حداکثر تا هفته دوم آبان ماه اعلام می گردد و داوطلبان دارای نمره و حد نصاب لازم بایستی برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی اقدام نمایند.
پس از مطالعه مطلب فوق می توانید برای مشاهده اطلاعیه سازمان سنجش پزشکی در خصوص تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی وزارت بهداشت بر روی لینک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.