سایت ثبت نام آزمون وکالت

۲۵۲ بازديد
سایت ثبت نام آزمون وکالت
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون وکالت

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


آزمون وکالت آزمونی جهت اخذ پروانه وکالت دادگستری می باشد که فارغ التحصیلان رشته های حقوق و فقه و حقوق اسلامی می توانند برای دریافت آن در این آزمون شرکت نمایند . درصورتی که داوطلبی در این آزمون پذیرفته شود به مدت دو سال ملزم به گذراندن دوره کارآموزی می باشد که البته کسانی که دارای سابقه کاری حقوقی و قضایی باشند از گذراندن این دوره معاف خواهند بود.
این آزمون تقریبا در تمامی استان ها برگزار می شود به همین خاطر داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می بایست نسبت به زمان ثبت نام  آزمون وکالت و نحوه ثبت نام در این آزمون اطلاعات کامل کسب نمایند به همین خاطر به طور مفصل در این خصوص صحبت شده است.
سایت و نحوه ثبت نام آزمون وکالت
متقاضیان شرکت در این آزمون ، برای ثبت نام آزمون وکالت می بایست به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org اقدام نمایند.فرایند ثبت نام به ترتیب مراحل زیر است:
  • پس از ورود به سایت سنجش  از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کرده و در صفحه باز شده بر روی  گزینه “ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۸” کلیک نمایید.
سایت ثبت نام آزمون وکالت
  • در این مرحله برای تکمیل فرم ثبت نام ، داوطلبان می بایست اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند که به همین منظور باید بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری ” کلیک نمایند.( هزینه خرید کارت اعتباری ۱/۱۰۰/۰۰۰ ریال می باشد. بعد از پرداخت هزینه داوطلبان موفق به دریافت شماره سریال ثبت نام می شوند که با داشتن آن می توانند فرایند ثبت نام را ادامه دهند.)
سایت ثبت نام آزمون وکالت
  • در این مرحله همانند تصویر بر روی لینک فعال شده ” سریال ثبت نام آزمون کارورزی وکالت سال ۹۸ ” کلیک کنید و بر روی گزینه تایید-ادامه کلیک نمایید
سایت ثبت نام آزمون وکالت
  • بعد ار دریافت شماره سریال خرید کارت به صفحه نخست مراجعه کرده و همانند تصویر تیک را فعال و بر روی گزینه ” تایید ادامه و گام بعدی ” کلیک کنید.
سایت ثبت نام آزمون وکالت
  • در مرحله آخر شماره سریال خرید کارت و کد امنیتی را وارد کنید سپس در صفحه اختصاصی مشخصات فردی خود را به ثبت برسانید
نکات مهم
  • خرید کارت اعتباری تنها از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر خواهد بود و از طریق دیگری امکان پذیر نمی باشد.
  • در زمان ثبت نام داوطلبان می بایست محل کارآموزی و اشتغال خود را انتخاب نمایند به همین منظور داوطلبان قبل از انتخاب کانون مورد نظر حتما به آگهی اختصاصی کانون ها، مندرج در سایت اختصاصی آنها مراجعه نمایند و از شرایط پیش بینی شده در هر کانون آگاه شوند زیرا با توجه به مستقل بودن کانون ها و ویژگی های اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای داوطلبان ورود به آن نیاز به پیروی از قوانین آن کانون را دارا می باشد.
  •  ثبت نام داوطلبان زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۶ رقمی  و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  •  پرینت اسکن مدارک ارسالی توسط داوطلب به همراه پرینت تقاضا نامه ثبت نام پس از پایان ثبت نام و اخذ کدرهگیری الزامی است و داوطلب می بایست در صورت قبولی ، مدارک ارسالی و تقاضا نامه ثبت نام را به کانون مربوطه تحویل دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون وکالت

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.