کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

۲۳۰ بازديد
کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


 
آزمون نظام مهندسی آزمونی برای اخذ پروانه اشتغال می باشد که فارغ التحصیلان رشته های مهندسی در ۷ رشته اصلی (مهندسی شهرسازی ، برق ، عمران ، مکانیک ، نقشه برداری ، معماری و ترافیک ) و رشته های مرتبط با ۸۰ درصد مواد آموزشی مشترک در طی دوران تحصیل ، می توانند در این آزمون شرکت کنند.
داوطلبانی که در زمان مقرر جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ اقدام نموده اند می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت شناسایی شرکت در آزمون ، به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و پرینت کارت خود را تهیه کنند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۸
زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۸ لغایت ۹۸/۰۷/۱۹ می باشد که داوطلبان می بایست دو روز قبل از برگزاری آزمون و در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۵ لغایت ۹۸/۰۷/۱۷ به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایند.
نکته : به همرا داشتن کارت شناسایی آزمون و همچنین کارت شناسایی داوطلب در روز آزمون الزامی است و نداشتن آن باعث مانع شرکت در آزمون خواهد شد.
 
 
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۸
پس از مراجعه به سایت وزارت راه و شهر سازی ، متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات هویتی خود آزمون نظام مهندسی تنها مختص به رشته های مهندسی شهرسازی ، برق ، عمران ، مکانیک ، نقشه برداری ، معماری و ترافیک و رشته های مرتبط با رشته های اصلی با ۸۰ درصد شباهت محتوای درسی در طی دوران تحصیل می باشد. پرینت کارت شناسایی شرکت در آزمون را پرینت بگیرند.
  • وارد شدن به سایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس الکترونیکی inbr.ir شده و سپس انتخاب گزینه  “کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهرماه ۹۸”
  • پس از کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون مهر ۹۸” صفحه ای پیش روی شما قرار خواهد گرفت که به چهار روش می توانید کارت خود را دریافت کنید. در ادامه به توضیح این چهار روش پرداخته ایم.
  1. روش اول : نام و نام خانوادگی + شماره شناسنامه +  سال تولد
  2. روش دوم : شماره شناسنامه + شماره ملی + سال تولد
  3. روش سوم : شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
  4. روش چهارم از طریق وارد کردن اطلاعات پرونده ای همچون شماره پرونده و شماره داوطلبی می توانید کارت ورود به جلسه نظام مهندسی ۹۸ خود را مشاهده و دریافت نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.