اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۲۴۷ بازديد
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۸ با تاخیر چندماهه ای همراه شد اما بالاخره ثبت نام این آزمون در اوایل مهر ماه انجام گرفت و داوطلبانی که ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده اند ، می توانند در اواخر آبان ماه همراه با کارت ورود به جلسه برای حضور در آزمون اقدام نمایند.
پس از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نوبت به زمان اعلام نتایج می رسد که این مطلب را به آن اختصاص داده ایم تا داوطلبان در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی اطلاع دقیق پیدا کنند.
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
در حال حاضر اطلاع دقیقی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دسترس نمی باشد اما به طور معمول حداکثر دو ماه پس از برگزاری نتایج اعلام می گردد. نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه به ترتیب مراحل زیر است :
  • ارائه کارنامه اولیه به کلیه داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور صرفا جهت اطلاع از وضعیت نمره ها و کسب یا عدم کسب حدنصاب
  • اعمال سهمیه های قانونی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و محاسبه نمره کل نهایی و اعلام فهرست معرفی شدگان مرحله اول بر اساس نمره فضلی از طریق وب سایت سازمان مذکور
  • اعلام نتیجه با توجه به ظرفیت پذیرش در کد شغل محل انتخابی با رعایت موارد ذیل :
  1. دعوت از مشمولین جهت بررسی مدارک و مستندات استخدامی در زمان مقرر توسط موسسه مربوطه
  2. انطباق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید( امضا و اثر انگشت) داوطلب رسیده باشد و تایید آن از سوی موسسه مربوطه
  3. برای رشته های شغلی که پذیرش آنها «بدون انجام مصاحبه» است صرفا بر اساس نمره کل نهایی به میزان یک برابر ظرفیت جهت مصاحبه از داوطلبان دارای نمره لازم دعوت می شود.
  4. برای رشته های شغلی که شیوه پذیرش آنها «با انجام مصاحبه» است به میزان سه برابر ظرفیت جهت مصاحبه از داوطلبان دارای نمره لازم دعوت می شود.
نکات مهم 
  • معرفی شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظف هستند به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش و پرورش محل مورد تقاضا جهت اطلاع از زمان و مکان بررسی مدارک ، مصاحبه استخدامی و… مراجعه کنند و بدیهی است عدم مراجعه معرفی‌شدگان جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و داوطلب دراین خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
  • درصورتی که وضعیت داوطلب درکارنامه نتایج اولیه “قبولی” باشد قبولی وی به منزله قبولی نهایی نمی باشد ، بلکه در گزینش نهایی با توجه به شغل محل انتخابی و براساس مجموع نمرات داوطلبان معرفی شده که شامل ۷۰ درصد نمره آزمون و تنها ۳۰ درصد نمره مصاحبه می باشد قبولی نهایی صورت خواهد گرفت.
 
 
 
 
نحوه مشاهده  نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” از منوی قرار داده شده در سمت راست سامانه
  • کلیک بر روی لینک “اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸”
  • انتخاب یکی از روش ها برای دریافت کارنامه
روش اول : شماره پرونده + شماره شناسنامه
روش دوم : نام + نام خانوداگی + شماره شناسنامه
 
 
اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
چنانچه داوطلبی از نتیجه مشاهده شده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور راضی نباشد ، می تواند نسبت به نتایج اعتراض کند. لازم به ذکر است که اعتراض ، تنها به کارنامه اولیه آزمون امکان پذیر است و داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده اند حق اعتراض به نتایج نهایی و نتیجه مصاحبه خود را ندارند مگر در شرایطی خاص که داوطلبی با ارائه دلایل و مستندات محکم بخواهد عدم قبولی خود را نپذیرد و خواستار بررسی مجدد باشد.
متقاضیان برای ثبت اعتراض می توانند از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند که به ترتیب مراحل زیر می باشد:
  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • با ورود به سایت از منوی سمت چپ گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید ، برای ارسال درخواست باید در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشید که با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” ، فرمی که حاوی اطلاعات شخص داوطلب می باشد را تکمیل نمایید و پس از ثبت آن ، سیستم یک رمز عبور با عنوان “کد درخواستی” ارسال می کند که توسط آن می توانید وارد سامانه ارسال درخواست شوید.
  • پس از عضویت در سایت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور حال می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه ارسال درخواست و سپس ورود به سیستم را کلیک نمایید.
  • پس از وارد شدن به سیستم ارسال درخواست ، می توانید با انتخاب نوع آزمون ، اعتراض خود را همراه با دلایل موجه ثبت کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.