توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

۲۳۰ بازديد
توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

  

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای جذب دانشجو در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در آذر ماه برگزار می شود و داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند می توانند چند هفته پس از برگزاری آزمون و در بهمن ماه نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود را در قالب یک کارنامه که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود ، مشاهده کنند.
چنانچه داوطلبی در این آزمون پذیرفته شده باشد ، به معنای آن است که دروس ترم یک خود را با موفقیت در این آزمون پشت سر گذاشته است و از بهمن ماه به عنوان دانشجوی ترم ۲ و با اخذ دروس ترم ۲ ، وارد دانشگاه خواهد شد.
توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
  • بخش اول کارنامه شامل اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، سال تولد و جنسیت می باشد که بایستی آن ها را با دقت بررسی کنید تا اطلاعات مغایر با اطلاعات شما درج نشده باشد.
  • بخش دوم شامل سهمیه نهایی داوطلب می باشد که در کارنانه فوق همانطور که مشاهده می کنید سهمیه داوطلب از نوع ۵ درصد ایثارگران می باشد.
  • در بخش سوم اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی داوطلب  که شامل معدل دوره کارشناسی ، معدل دوره کاردانی ، رشته امتحانی و نمره کل تراز نهایی می باشد ، درج شده است.
  • در بخش چهارم نمرات خام اکتسابی در هر یک از دروس امتحانی درج شده است.
  • بخش پنجم دانشگاه و رشته قبولی داوطلب را نشان می دهد و در کارنامه فوق داوطلب پذیرفته شده رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور کردستان می باشد.
  • در انتهایی ترین بخش کارنامه کد رشته محل های انتخابی ، رتبه در سهمیه ، آخرین رتبه قبولی در سهمیه و نتیجه درج شده است که نمایش هر یک از اعداد در ستون نتیجه دارای معانی متفاوتی است :
نمایش عدد ۱ : داوطلب دارای شرایط لازم برای پذیرش و تحصیل در مقطع ارشد فراگیر نمی باشد.
نمایش عدد ۲ : داوطلب دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری می باشد اما نمره لازم برای استفاده از این سهمیه را ندارد و رتبه او در سهمیه آزاد محاسبه شده است (کسب ۷۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد برای استفاده از سهمیه ایثارگری و کسب ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده برای استفاده از سهمیه رزمندگان ، الزامی است)
نمایش عدد ۳ : این عدد بدین معناست که داوطلب در سهمیه دیگری به غیر از سهمیه نهایی قبول شده است.
نمایش ستاره * : این علامت نشان دهنده آن است که داوطلب در سهمیه نهایی کد رشته محل انتخابی خود پذیرفته شده است.
 
 
 
اعتراض به کارنامه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
سازمان سنجش آموزش کشور امکان اعتراض به نتایج آزمون ارشد فراگیر را برای داوطلبان فراهم ساخته است و داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه اعتراضی به اطلاعات درج شده در کارنامه از جمله اطلاعات ثبت نامی ، اطلاعات مربوط به سهمیه مورد پذیرش ، اطلاعات مربوط به نمرات اکتسابی و … برای آن اقدام نمایند. نحوه اعتراض بدین صورت که بایستی در ابتدا عضویت خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهید و سپس از منوی قرار داده شده در سامانه نوع آزمون خود را انتخاب نموده و اعتراض خود را همراه با دلایل موجه ثبت کنید.
حدود ۲۴ الی ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست نتیجه اعتراض در سامانه قرار داده می شود که می توانید مجددا وارد سایت شوید و از وضعیت بررسی به درخواست اعتراض خود مطلع گردید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

اعلام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور - ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.